Zaufaj naszym standardom

Jesteśmy zespołem doświadczonych inżynierów i managerów, którzy postanowili stawić czoła oczekiwaniom, postawionym przez odbiorców i Klientów. Przedsiębiorstwa, borykając się z wieloma problemami na różnych etapach procesu produkcyjnego, potrzebują wsparcia zewnętrznego w wielu obszarach, także w zakresie kontroli jakości

Nasi Klienci otrzymują od nas merytoryczną pomoc na podstawie precyzyjnie dopracowanych procesów, w zakresie pomiarów, wyszukiwania i identyfikowania niezgodności ze standardami. Bezpośrednią korzyścią jest minimalizacja przestojów i zakłóceń w procesie produkcyjnym.
Outsourcing kontroli jakości to usługa, którą wdrażamy na różnych etapach procesu produkcji. W zależności od wymagań naszych klientów swoje działania rozpoczynamy nawet na etapie dostaw materiałów i półproduktów, a kończymy na szczegółowej kontroli jakości, której poddawane są wyroby gotowe.

Co nas napędza?

Naszym celem jest doprowadzenie do doskonałości usług z zakresu kontroli jakości komponentów i surowców. Naszą siłą są wysokiej klasy standardy, utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz zespół profesjonalistów, dla których najważniejszy jest obustronny sukces.

Jesteśmy wierni naszym wartościom - trzymając się ich rozwijamy wspólną wizję. Stawiamy na jakość pracy i stały kontakt z Klientem, który ma realny wpływ na nasze usługi i pracę.
Nasi pracownicy, którzy oddelegowywani są do zadań w obszarze kontroli jakości, wykonywanych u klienta, mają wykształcenie i przygotowanie kierunkowe odpowiednie do stawianych przed nimi zadań. Do dyspozycji naszych klientów oddajemy pracowników zarówno niższego szczebla, jak i wyższego szczebla technicznego i managerskiego . Wszyscy pracownicy, którzy oddelegowywani są do zadań odznaczają się:

- wykształceniem odpowiednim do stawianych przed nimi zadań,
- dużym zaangażowaniem ,
- umiejętnością rozwiązywania bieżących problemów,
- dużą efektywnością pracy,
- otwartością na nowe wyzwania,
oraz dbałością o jakość świadczonych usług.
Rekrutacja pracowników w naszej firmie jest procesem wymagającym i wieloetapowym, ale dzięki temu mamy pewność, że jesteśmy w stanie świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Duży nacisk kładziemy na proces rekrutacji i onboardingu pracowników. Poprzez spotkania informacyjne oraz onboardingowe budujemy świadomość procesu jeszcze przed oddelegowaniem pracowników do zadań w fabryce u klienta. Pracownicy przechodzą szkolenie z zakresu BHP oraz wstępne szkolenie stanowiskowe. Pozwala to na sprawne wprowadzenie załogi i efektywne wykorzystanie zasobów już od pierwszego dnia pracy.

OFirmie...

Podstawą naszej pracy jest wypracowany przez lata zbiór wartości i standardów działania. Posiadamy bogate doświadczenie, dysponujemy wyspecjalizowanym zapleczem technologicznym, a przede wszystkim mamy w sobie pasję, zapał do pracy i determinację - najważniejszy jest dla nas Klient. Te wartości były od początku fundamentem naszej działalności, a nowe technologie pozwoliły nam stworzyć usługę, która jest doskonałą odpowiedzią na oczekiwania naszych Klientów.

Z jednej strony świeżość i innowacyjne rozwiązania, z drugiej know-how i bogate doświadczenie - to właśnie QSense. Jesteśmy cały czas otwarci na feedback ze strony Klienta, stawiamy nacisk na otwartą komunikację i zrozumienie, przez co ciągle optymalizujemy procesy i doskonalimy usługi. Dzięki takiemu rozwojowi praca jest dla nas przyjemnością i daje nam zastrzyk energii.

Nasza kadra to zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, w zakresie wprowadzania systemów kontroli jakości, w zakładach produkcyjnych.

Założycielem QSense jest Paweł Olszewski - manager z doświadczeniem w branży produkcyjnej, który przez lata był zleceniodawcą, a także pośrednim i bezpośrednim odbiorcą podobnej usługi. Zdobyte doświadczenie utwierdziło go w przekonaniu, że oferowane na rynku systemy nie zaspokajają w pełni potrzeb klientów. QSense jest rozwiązaniem kompleksowym, wypełniającym te luki.
Outsourcing kontroli jakości przynosi wiele korzyści naszym klientom, którzy nie muszą już przeprowadzać kosztownych procesów rekrutacyjnych. Nie ponoszą oni kosztów utrzymania zbyt dużej liczby pracowników i tym samym nie zwiększają się ich obciążenia finansowe w stosunku do ZUS i urzędów skarbowych. Nasza firma przejmuje także pełną odpowiedzialność za jakość procesu produkcji u Klienta oraz kontakt z dostawcami Klienta w przypadku reklamacji. To QSense kontaktuje się z dostawcą Klienta i organizuje w razie potrzeby wszelkie selekcje, naprawy, kontrole zarówno na magazynie, jak również na linii u Klienta (w uzgodnieniu z nim). Klient nie traci czasu na sprawy formalne dotyczące rozliczeń pomiędzy QSense a dostawcą. Wszystkie te działania bierze na siebie nasza firma. Klient dostaje jedynie dobrej jakości komponenty.

Paweł Olszewski, właściciel

Esencją Qsense są...

... liczby. W ten sposób mierzymy naszą efektywność.
Zobacz jakie korzyści płyną z tego dla Ciebie:

REALNY CZAS
TRWANIA CYKLU
WYELIMINOWANIE
MARNOTRAWSTWA Z
PROCESU PRACY
NOWOCZESNA
KOMUNIKACJA
ZWALIDOWANY
SYSTEM POMIAROWY
MSE
STATYSTYCZNA
KONTROLA
MERYTORYCZNY
OPIS PROBLEMU

REALNY CZAS
TRWANIA CYKLU

30
uzyskany dzięki zastosowaniu Methods Time Measurement (MTM).
W rezultacie nawet 30% mniej czasu poświęconego na selekcję.

WYELIMINOWANIE
MARNOTRAWSTWA Z
PROCESU PRACY

20
poprzez wprowadzenie optymalnych procesów, systemów i standardów pracy. W rezultacie nawet 20% mniej czasu poświęconego na selekcję.

NOWOCZESNA
KOMUNIKACJA

RDOS
za pomocą naszego innowacyjnego systemu IT - RDOS (Real Data Output System). Postęp prac prezentowany jest w czasie rzeczywistym, a Klient ma do niego dostęp w każdej chwili, z dowolnego miejsca, korzystając jedynie ze swojego smartfona, tabletu lub komputera. Umożliwia to szybszą reakcję i daje dodatkowy czas na podjęcie właściwych decyzji czy eskalacji.

ZWALIDOWANY
SYSTEM POMIAROWY
MSE

100
pozwala nam ze 100% skutecznością identyfikować niezgodności.

STATYSTYCZNA
KONTROLA

60
obniża koszty selekcji nawet o 60% i ułatwia podjęcie właściwych decyzji.

MERYTORYCZNY
OPIS PROBLEMU

ico
w formacie A3 ułatwi pracę inżynierowi. Wystarczy wkleić go w raport 8D. Inżynier zyskuje przede wszystkim czas na analizę przyczyny źródłowej i wprowadzenie działań korygujących.